google-site-verification=Hf1bMbU0quKB5_f0IlCxx_otzDQIXx0ui66IeNOG4Jw
A weboldalunk a felhasználói élmény javítása érdekében sütiket használ. Adataid teljes biztonságban kezeljük. Engedélyezed a sütik használatát?
Termékek Menü

Hello Whey 2kg + ajándék C vitamin

Ár:
9.490 Ft
6.990 Ft
Íz:

Leírás és Paraméterek

Tejsavófehérje koncentrátum, alacsony kalóriatartalmú,hozzáadott kreatinnal.A fehérje hozzájárul az egészséges csontok és izomtömeg fenntartásához, valamint az izomtömeg növekedéséhez. Nagyszerű, finom ízekben kapható.

Számtalan tudományos kutatás igazolja, hogy az akítv életvitelt folytatók, a rendszeresen sportolók szervezetének fehérjeigénye megnövekszik. Ennek az igénynek a fedezésére jó a tejsavó fehérje! A fehérjeforrások közül a tejsavó (whey protein) messze kiemelkedik számos előnyös tulajdonságával. A tejsavó fehérje nem csak a testépítőknek, de minden sportolónak alapvető fontosságú és kihagyhatatlan kiegészítője.


Az izomépítés elképzelhetetlen és lehetetlen a megfelelő fehérjemennyiség bevitele nélkül. A tejsavó összetételét tekintve a legideálisabb izomépítő fehérje. Könnyen emészthető, gyorsan felszívódik, és olyan az aminosav összetétele, ami az izomépítés elősegítése mellett számtalan más előnyt is biztosít. A testépítők mellett azoknak a sportolóknak, akik szeretnék izmaikat az edzések után a lehető legjobb minőségű tápanyaggal ellátni a minél gyorsabb regenerálódás érdekében szintén tejsavó fehérje ajánlott.

A tejsavó fehérje mint alapanyag, összetevő megtalálható a legkülönfélébb termékekben. A jó minőségű szénhidrátos tömegnövelőktől (10-30% tejsavó), az MRP-ken át (20-50% tejsavó), az ún. designer proteinekig (amikben más - általában lassú felszívódású - fehérjeforrások mellett különféle arányban tejsavó is található). Még a diétás proteinkészítmények, fogyasztószerek is tartalmaznak (növényi fehérjék és rostok mellett) tejsavót.

Az izomzat növeléséhez (anabolizmus) egészséges férfiak esetében szükséges napi fehérjemennyiség eléri a 2-3 grammot (1-1,5 gramm / font) testsúlykilogrammonként. Ezt a mennyiséget többé-kevésbé egyenlő részekre elosztva kell az egész nap folyamán minden étkezéskor elfogyasztani. Például egy 90 kg testsúlyú, intenzív súlyzós edzéseket folytató testépítő esetében ez 180-270 gramm fehérjét jelent naponta, ami 6 étkezést számolva 30-45 gramm fehérje étkezésenként.

Az izomzat megtartásához, vagy nők esetében a férfiakéhoz hasonló növeléséhez 1,5-2 gramm fehérje bevitelére van szükség testsúlykilogrammonként. Például egy 58 kg-os testépítőnő esetében ez 90-115 gramm fehérjé jelent, 6 étkezésre elosztva, ami étkezésenként 15-20 grammnak felel meg.

Általános tápérték/adag( 30 g):

Energia érték 117 kcal 
Zsír  1,7 g
Ebből telített zsírok  1,2 g
Szénhidrát  2,1 g
ebből cukor  1,6 g
Fehérje  23 g
 0,03 g

Creatin monohidrát             2275 mg

Ebből creatin                       2000 mg

Összetevők:  tejsavófehérje koncentrátum,sovány tejpor,ízfokozó :glycin,kreatin monohidrát,dextróz,növényi olajok kókuszolajból (MCT),

aromák,nátrium-carboxymethyl cellulóz,szukralóz,só,vaníliapor 0,1%,színező: tartrazin,