A weboldalunk a felhasználói élmény javítása érdekében sütiket használ. Adataid teljes biztonságban kezeljük. Engedélyezed a sütik használatát?

Vitaking Cink Glükonát 25 mg (90)

1.490 Ft
1.090 Ft
A cink egy létfontosságú tápanyag, hisz számos élettani folyamatban játszik szerepet, és védi egészségünket, támogatja az immunrendszerünket. Minden élő szervezet számára nélkülözhetetlen. Többek között részt vesz a normál szénhidrát-anyagcserében, hozzájárul a haj, a bőr és a köröm normál állapotának fenntar­tásához, és az immunrendszer normál működéséhez.

Leírás és Paraméterek

Cink – a szervezet “közlekedési rendőre”

A cink egy létfontosságú tápanyag, számos élettani folyamatban játszik szerepet. Ez az ásványi anyag fontos alkotóeleme azoknak az enzimeknek, amelyek sokrétű feladatot látnak el a DNS-szintézistől a sebek gyógyításáig.

A cink fontos ásványi anyag, mert:

  • Részt vesz a normál sav-bázis egyensúly fenntartásában.
  • Részt vesz a normál szénhidrát-anyagcserében.
  • Hozzájárul a normál szellemi működés fenntartásához.
  • Hozzájárul a normál DNS-szintézishez.
  • Szerepet játszik a normál termékenység és szaporodás fenntartásában.
  • Részt vesz a makrotápanyagok normál anyagcseréjében.
  • Részt vesz a zsírsavak normál anyagcseréjében.
  • Részt vesz az A-vitamin normál anyagcseréjében.
  • Szerepet játszik a normál fehérjeszintézisben.
  • Hozzájárul a normál csontozat fenntartásához.
  • Hozzájárul a haj, bőr, köröm normál állapotának fenntartásához.
  • Hozzájárul a vér normál tesztoszteronszintjének fenntartásához.
  • Hozzájárul a normál látás fenntartásához.
  • Hozzájárul az immunrendszer normál működéséhez.
  • Hozzájárul a sejtek oxidatív stresszel szembeni védelméhez.
  • Szerepet játszik a sejtosztódásban.

A fentiek miatt nélkülözhetetlen a számodra is a megfelelő cink-pótlás.

A Vitaking Cink készítmény 25mg hatóanyagot tartalmaz.

A cink a fehérjékben gazdag élelmiszerekben bőségesen jelen van. Ilyen a marhahús, a baromfifélék húsa, a tojás és a tenger gyümölcsei, különösen a kagyló. A sajt, a bab, a mogyoró, a mandula (12 dkg mandula kb. 6 mg cinket tartalmaz), a brazil (para)-dió és a búzacsíra szintén jó cinkforrások, de legjobban a húsfélékből szívódik fel.