A weboldalunk a felhasználói élmény javítása érdekében sütiket használ. Adataid teljes biztonságban kezeljük. Engedélyezed a sütik használatát?

blog

Nélkülözhetetlen vitaminok és ásványi anyagok diétában!!

2015. 10. 02. 18:57:32

Sokan nem fogyaszt vitaminokat és ásványi anyagokat, mert úgy gondolják, hogy növelik az étvágyat és ezért gátolják a fogyást. Holott valójában az a helyzet, hogy bizonyos vitaminok és ásványi anyagok feltételei a fogyásnak és nélkülük a diétás étkezés mellett hamar legyengül az immunrendszer és számos betegség csapdájába eshetünk.

Tovább olvasom!

Tévhitek a női testépítésről és súlyzós edzésekről

2015. 09. 29. 19:07:17

A nők súlyzós edzésével és a női testépítéssel kapcsolatos legendák úgy tűnik, nem tudnak történelemmé válni. De melyek is ezek? Nézzük!

Tovább olvasom!

Megisszuk, megesszük – de be is építjük ??

2015. 09. 22. 18:01:28

Mik azok az anyagok, melyek jó, ha megvannak egy fehérjeporban, hogyan és miért lesz ezáltal a fehérjepor igazán jó minőségű, prémium kategóriás termék. Kezdjük a sort az emésztést segítő anyagokkal!

Tovább olvasom!

Akadályozó tényezők a diétában !? Győzd le őket !!

2015. 09. 01. 18:37:01

Akár már elkezdted a nagy szálkásítást, akár még csak tervezés alatt áll, elképzelhető, hogy előbb-utóbb lesznek olyan szakaszok, amikor megakadsz, pedig te mindent jól csinálsz. Nézzük, mik a leggyakoribb akadályozó tényezők, amik keresztül húzhatják a számításaidat.

Tovább olvasom!

Jól jönne egy kis pihenő, de te másképp érzed!?

2015. 08. 25. 16:58:55

Mindig akad, aki megkérdezi, hogy egy bizonyos folyamatos edzési szakaszt követően kellene-e esetleg pihenőt tartani. Minek? Tény, hogy a súlyzós edzés mindenféle csodálatos hatása ellenére is nagy terhelést ró a szervezetre, de ettől függetlenül egészen nyugodtan lehet folyamatosan, megállás nélkül, hétről-hétre végezni. Kivéve persze néhány eshetőséget, amikor célszerű hosszabb-rövidebb pihenőket beiktatni. Akármilyen fanatikus is vagy, az alábbiakat tartsd észben.

Tovább olvasom!

Szükségünk van nitrogén oxid fokozóra !?

2015. 08. 13. 11:31:11

A nitrogén oxid fokozók jelentik a sporttáplálék-kiegészítők egyik legfrissebb felfedezését. Azóta lassan olyan népszerűségre tesznek szert, mint a kreatinok. A hasznosságuk megkérdőjelezhetetlen, de hogy pontosan miért is hasznosak, most megtudhatod!

Tovább olvasom!

A köredzés !

2015. 08. 05. 17:41:48

Akár testsúlycsökkentés, akár állóképesség javítás, vagy a fittség megtartása a cél, a köredzés nagyszerű módszer mindegyik esetén. Sokan előszeretettel alkalmazzák szálkásítás idején az intenzitás és a zsírégetés fokozása érdekében, de érdemes beiktatni akkor is, ha egy kis változatosságra vágysz. 

Tovább olvasom!

Ne csak a strandfazon legyen a célod!!!

2015. 07. 28. 17:29:41

Ha csak a „strandizmokra” edzel, nem csak a teljes test szimmetriája veszik el, de számos komoly sérülésben is részed lehet.

Tovább olvasom!

 

Mennyire tartjátok fontosnak edzések után a szénhidrát és fehérje fogyasztást !?

2015. 07. 22. 11:25:55

Gyakran az első dolog amit megtapasztalunk a táplálék-kiegészítőkkel kapcsolatban az az, hogy mennyire fontosak edzés után legfőképp a fehérjék. Sokunk életében az első táplálék-kiegészítő egy fehérje készítmény vagy egy tömegnövelő volt. De miért pont edzés után? És miből mennyi a szükséges mennyiség?

Tovább olvasom!

Izomnövelés zsírégetés mellett !? Sajnos csak egy álom marad !!

2015. 07. 14. 19:09:24

Minden nap többször is megkapjuk a kérdést: "Milyen kiegészítőt szedjek, ha a hasamról szeretném leégetni a zsírt, de azért izmosodni is szeretnék" vagy simán csak "szálkásodás közben izmosodni szeretnék, mit szedjek", és ezek variációi. Bizonyos, nagyon ritka esetekben ez megtörténhet, kizárólag teljesen kezdőkkel, de mások esetében ez nem realitás!

Tovább olvasom!