A weboldalunk a felhasználói élmény javítása érdekében sütiket használ. Adataid teljes biztonságban kezeljük. Engedélyezed a sütik használatát?

Fit élet blog

Nélkülözhetetlen vitaminok és ásványi anyagok diétában!!

Sokan nem fogyaszt vitaminokat és ásványi anyagokat, mert úgy gondolják, hogy növelik az étvágyat és ezért gátolják a fogyást. Holott valójában az a helyzet, hogy bizonyos vitaminok és ásványi anyagok feltételei a fogyásnak és nélkülük a diétás étkezés mellett hamar legyengül az immunrendszer és számos betegség csapdájába eshetünk.

Tovább olvasom!

Tévhitek a női testépítésről és súlyzós edzésekről

A nők súlyzós edzésével és a női testépítéssel kapcsolatos legendák úgy tűnik, nem tudnak történelemmé válni. De melyek is ezek? Nézzük!

Tovább olvasom!

Megisszuk, megesszük – de be is építjük ??

Mik azok az anyagok, melyek jó, ha megvannak egy fehérjeporban, hogyan és miért lesz ezáltal a fehérjepor igazán jó minőségű, prémium kategóriás termék. Kezdjük a sort az emésztést segítő anyagokkal!

Tovább olvasom!

Akadályozó tényezők a diétában !? Győzd le őket !!

Akár már elkezdted a nagy szálkásítást, akár még csak tervezés alatt áll, elképzelhető, hogy előbb-utóbb lesznek olyan szakaszok, amikor megakadsz, pedig te mindent jól csinálsz. Nézzük, mik a leggyakoribb akadályozó tényezők, amik keresztül húzhatják a számításaidat.

Tovább olvasom!

Szükségünk van nitrogén oxid fokozóra !?

A nitrogén oxid fokozók jelentik a sporttáplálék-kiegészítők egyik legfrissebb felfedezését. Azóta lassan olyan népszerűségre tesznek szert, mint a kreatinok. A hasznosságuk megkérdőjelezhetetlen, de hogy pontosan miért is hasznosak, most megtudhatod!

Tovább olvasom!

A köredzés !

Akár testsúlycsökkentés, akár állóképesség javítás, vagy a fittség megtartása a cél, a köredzés nagyszerű módszer mindegyik esetén. Sokan előszeretettel alkalmazzák szálkásítás idején az intenzitás és a zsírégetés fokozása érdekében, de érdemes beiktatni akkor is, ha egy kis változatosságra vágysz. 

Tovább olvasom!

Ne csak a strandfazon legyen a célod!!!

Ha csak a „strandizmokra” edzel, nem csak a teljes test szimmetriája veszik el, de számos komoly sérülésben is részed lehet.

Tovább olvasom!

 

Mennyire tartjátok fontosnak edzések után a szénhidrát és fehérje fogyasztást !?

Gyakran az első dolog amit megtapasztalunk a táplálék-kiegészítőkkel kapcsolatban az az, hogy mennyire fontosak edzés után legfőképp a fehérjék. Sokunk életében az első táplálék-kiegészítő egy fehérje készítmény vagy egy tömegnövelő volt. De miért pont edzés után? És miből mennyi a szükséges mennyiség?

Tovább olvasom!

Mennyit együnk, hogy beinduljon a fogyás ???

Örök kérdés, hogy ha valaki rászánja magát diétára, akkor vajon miből mennyit kell ennie, hogy meginduljon a hőn áhított fogyás. Erre keressük a választ!

Tovább olvasom!

Növényi eredetű fehérje ??? Ínycsiklandóan finom íz ??? Na ne bolondozz !!!

Laktózérzékeny vagy ?? Nem tolerálod a tejfehérjét ?? Gluténérzékenységben szenvedsz ?? Nem emészted jól a tojásfehérjét, vagy elvből nem fogyasztasz állati eredetű fehérjeforrásokat? Fenntartásaid vannak a szójával kapcsolatban? Ha az említettek bármelyike igaz Rád, vagy éppen vegán, esetleg vegetáriánus vagy, és alternatív fehérjeforrás után nézel, itt a megoldás számodra !!

Tovább olvasom!